Kasidemaside ben bebe bisküvisini kendim yapıyorum meyveli olarak. Sonra da kefirle veriyorum süt yerine. Bazen kahvaltıyla veriyorum değişiklik olsun diye, bazen de ara öğünde. Ama haftada 1 veya 2 defa veriyorum. Çok vermiyorum. Bisküvileri de buzlukta saklıyorum.
Hazır bisküviler şeker yığını bu arada. Sonradan mamayı hazırlayınca pekmez ekliyorum gayet şekerli gibi oluyor zaten.