Kızlar bebeğim şuan 47 günlük. Bugün tarttık 6250 gram, zaten 3700 doğmuştu ama bu kadar kilo alacağını düşünmemiştim. Kayınvalidem çok kilo alıyor fos kilo iyi değil diyor. Saatte 1 emziriyorum, çok fazla da kusuyor. 3-4 kere üstünü değiştiririm günde. Acaba fazla mı besleniyor, emzirme saatimi mi düşürmeliyim?