Doğdu doğalı beslenme ile ilgili büyük sorunlar yaşıyor oğlum. Meme reddi mama reddi ek gıda kaşık reddi blw reddi derken 20 aylık oldu. Bazen bırakayım aç kalsın acıkınca kendi yer diyorum hadi acıkmış oluyor 2 lokma sonra her şey yerde ve asla doymuyor. Sonra kendim zorla yedirmeye başladım 1 kase yemeği zorla yediriyorum ama püre gibi kıvamda yapmazsam kabul etmiyor. Kendi yerken salatalık ekmek kaşar simit poğaça kızarmış ekmek köfte gibi şeyleri yiyor yani çiğnemeyi bilen bir bebek 16 dişi var. Mama sandalyesi görür görmez oturana kadar direniyor. Yanında biz de yiyelim diyorum oyuna çevirip kaşıkları tabakları fırlatıyor. Yani yemek yemek onun için gereksiz geliyor derdi gücü oyun 🥺 ben yedirmesem asla gelişimi düzenli gitmiyor. Doktor son götürdüğümüzde tüm kan idrar tahlillerini iyi buldu sebebi de benim zorla yedirip içirmem biliyorum çünkü öncesinde kilo alımı ve boyu durmuştu. Şu an da kilolu değil yanlış anlamayın kilo alsın diye uğraşmıyorum derdim zayıflamasın çünkü zaten zayıf bir bebek 10.5 kg. Uzun oldu biliyorum buraya kadar okuyan arkadaşlar aynı şey başında olan var mı bir tanıdığım şunu yaptı düzeldi diyen. Vicdan olarak aç bırakmayı da gönlüm kabul etmiyor. Belki salsam artarak yiyecek ama çok da zayıflayacak diye korkuyorum 😔 diğer gelişim olarak her şeyi çok güzel tek sorunumuz beslenmesi lütfen her fikre açığım