Selam kızlar. Mama ile ilgili sorum olacaktı. Kızım 4 buçuk aylık sütüm az olduğu için bir miktar sütümü verdikten sonra Aptamil mama kullanıyoruz. Mama daha ağırlıklı oluyor genelde. Sorum şu , çevremdekiler sürekli aynı mamayı kullanma diyorlar değişilmesi gerekiyormuş. Böyle bir şey var mı? Varsa da hangi mamayı önerirsiniz.