Kuzum23 Mrb hanımlar 20 gün önce sezeryan doğum yaptım ama bugün karnımda uyuşukluk var hissetmiyorum karın bölgemi dikişlerimi tuhaf oldum böyle bir durum yaşayan varmı
Deletedmom60 Kuzum23 aşkfeğfşwlfmelfk 5 ay önce doğum yaptım bende hissetmiyorum annemde 20 yıl önce sezaryen oldu oda hissetmiyor… maalesef hissetmeyeceksin
Durukusunannesii Kuzum23 hafif hissizlik oluyo suan daha cok yeni oldgu için tuhaf oluyosun bendede hissizlik var ama cok degıl yani geçiyo az bişey kalıyo merak etme
Deletedmom60 Seherronya beybisi dikiş ve dikişe yakın yerlerin hissi az oluyo dokunuyosun başkasının karnını elliyomussun gibi cimcikleyip sert yapınca hafiften his geliyor
FikretAcar Seherronya kesilen yerdeki sinirler öldügü için hissizlik oluşuyor ilk zamanlar ewet hiç hissedilmiyor ama benim 15 ay oldu yavaş yavaş hissediyorum eskiden kaşırdım hissetmezdim şimdi hissediyorum
Kuzum23 Bugün böyle oldu ama önceki günler dokunuyordum hissediyordum şimdi dikişlerin olduğu kısım ve çevresi sanki iğne vurulmuşda uyuşturulmuş verilmiş gibi cimcikliyom karnımı yok anam hissetmiyom
Kuzum23 Ses23 bnm de göbek deliğimin şekli değişti iyice içe gömüldü ve simsiyah olmuş acaba geçer mi açılır mı rengi