05ay05az20e1sra14na9di3r27 Bebek usutmuyosa ama gazliysa anne karnındayken anne usuttugu için gazlandi diyolar doğruluğu var mi
Rubab_Mommy 05ay05az20e1sra14na9di3r27 Hic duymadim.Sanma oyle bişey oldugunu.Anne hamileyken hastalanirsa bebektede ufak capli sorunlar ola biliyomuš.Ama gazi bilmiyorum
Havvana 05ay05az20e1sra14na9di3r27 Benimde mantigima uymuyo ama ben hamile olduğumda hamileligin 4. Ayından itibaren çok gazliydim son aylar tutamiyodum bile☺️🙈ve bebeğimde çok gazlı bi bebek hatta kolikti 6 aylık oldu azalsa da hala sıkıntılı 😞Belki de rastlantidir bilemiyorum 🤷🏻♀️
05ay05az20e1sra14na9di3r27 Rubab_Mommy çocuğum gazlı .diyolar ki sen hamileyken ince giydin o yüzden çocuğun gazlandi🙄
Deletedmom5284 05ay05az20e1sra14na9di3r27 çevrene herşeyi sorma herşeyide söyleme canım buraya sor doktoruna sor başkasına yaptığı kaka sayısını bile söyleme ona bile bir saçmalık bulurlar bu tavsiyem seni çok mutlu edecek inan bana 👍🏻
05ay05az20e1sra14na9di3r27 Deletedmom5284 aynen öyle ama insanin siniri bozuluyor mantığa aykırı yani öyle bişey olmaz diyorum suçlu cikiyorum
Rubab_Mommy 05ay05az20e1sra14na9di3r27 ay yok yahu ne alakasi var?Şimdi emziriyosan senin gazin olursa onada gecer.Ayaklarini sicak tut karni agrimasin diyolar ama ne kadar dogru bilmiyorum
Melosing 05ay05az20e1sra14na9di3r27 ay hiç güleceğim yoktu😂 size nereden laf sokacaklarını şaşırmışlar galiba. Bütün bebekler gazlı olur çünkü bağırsakları doğumdan sonra gelişmeye başlar. Bazıları gazdan daha fazla rahatsız olur daha fazla huysuzlanır hepsi bu 🌸
Deletedmom5284 05ay05az20e1sra14na9di3r27 tamam de geç haklısın de uzatma cahille sohbeti kazansan nolur o yine cahil kalır sen sinirlendiğinle kalırsın