İlk defa bi mesaja yorum yazıyorum .sizin mesajınızı gorunce yazmak istedim belki içinize biraz da olsa su serpilir diye .Benim kızıma da aynısı dendi.bi kere dogdugu zamn özel hastanede topukkani verdik sonra asm de verdik bizi 20 gun sonra aradılar kistik fibrosiz dediler tekrar verdik. Sonuc cikana kadar araştırmadiığımız internet sitesi kalmadı. eş dost tanıdık herkesten bilgi aldik sonuç çıkana kadar günlerimiz nasıl geçti bil3miyirim . Ama bi 10 gün e kadar sağlık ocağı aramayınca biz gittik sorduk temiz cıktı.cok şükür. Söyleyeceğim o ki o sonuç çok hata veriyor içiniz rahat olsun kime sorduysak herkes bizim tanıdık da öyleydi bizim bi akraba da öyleydi dediler .içinizi ferah tutun.temiz çıkacaktır