Merhabalar hocam benim de analık iznim ekimde bitti. 1 ay heyet raporu verdi kadin dogumcum. Daha sonra saglik ocagindan aldim 20 gun. 5 5 5 5 seklinde. Simdi hala rapor buluyoruz. Okula baslayamam cunku bebegim asla musaade etmiyor ondan baska bir seyle ilgilenmeme. Diyecegim o once kadin dogumcunuz sonra aile hekiminizle gorusun hatta bebeginizle gidin derim. 16 gün nedir kiiii 🥰