Merhaba güzel anneler🌸 Oğlum 4 ay 19 günlük sadece anne sütü alıyor, son zamanlarda çişli bez sayısında azalma farkediyorum eskiden 5 6 kez dolu dolu olurdu şimdi 4 ü bulmuyor bile doluluğu.. Bu ay kilo alımıda çok az 200 gr almış 8300 kilosu, ayına göre fazla bile biliyorum.. Sağlık ocağında ki doktorumuzda kilosunu dengeliyor bu ay o yüzden az almıs dedi, kilosunun azlığı çokluğu değil zaten kafama takılan ama acaba doymuyormu diye düsünmekten kendimi alamıyorum.. Bu ay biraz huzursuzdu çünkü ama ataktanmı bu yüzden mi çözemedim aynı sorunu yaşayan var mı çişli bez sayısının azalması doymadığı anlamına mı gelir?