Zeynepada23 Kızlar bebeğim 40 günlük 1 haftadirli kakası yeşil ve köpük gbi benimle aynı durumu yaşayan var mı?
esmerayes Zeynepada23 iyi doydugunda veya anneden önsutu cok emdiginde yesil yaomasi gayet normal bide gazida varsa gaz cok skstirincada yesil oluyo endiselenmeyin