Elif00 aaaaa öyle miymiş? Hamileliğimin 5 ayı uyutmadı beni. Koltukta yanlarıma yastık destekleyerek kestirmeye çalışıyordum. Doğduğu gece 4 saat gaz sancısından uyumadı, 10-11 saat uyumamasını normal kabul ediyorduk. 17 saat uyumayınca çıldırmıştı huzursuzluktan. 7. Ayda başladık düzen oluşturmaya(gaz ancak bitti de başlayabildik) 10,5 aylık eskiye göre çok daha iyiyiz. Emzik hariç desteğimiz kalmayınca çok daha iyi uyur oldu oğlum.