Alp-kagan20 saatlerce konuşsak anca rahatlarız birbirimiz biz anlarız insanları gereksiz soruları beni benden alıyor zaten emziriyorsun dimi aaaa mama mı veriyosun neden emzirmiyorsun sanki bizden süt fışkırıyorda biz yapmıyoruz boşverin üzülmeyin onlar dicekler derler de derler cevap vermek istiyorsanız verin içinizde kalıp size dert olcağına onlara dert olsun 🥰 yetersiz değiliz kesinlikle sadece emzirmekle yada doğurmakla anne olunmuyor ne yazıkki
bir kedim var bide hem onun hemde kızımın annesiyim anne olmak emzirmek ve doğurmaktan ibaret değil biz elimizden geleni yapıyoruz yapmaya da devam edicez siz güçlü olun 💪🏻