Dogdugu günden beri nbl probiotic d3 drop kullaniyorum 7 buçuk ayligiz hiç birakmadik çünkü hem de d vitamini ihtiyacimizi karsiliyoruz. Oğlumda ne gaz problemi ne de kabizlik görmedim bu zamana kadar 6. Ayda yavaş yavaş ek gidaya da geçtik hergün muzunu da yer çok şükür bir problemle karşılaşmadım ve bagisikligini güçlendiriyor bu damla daha ne olsun