Busyaz12 Merhaba hanımlar hamile olmadan önce sigara kullanıyordum hamile olduğumu olduğumu öğrendim 3 ayımda bıraktım unutmuştum hatta ama bu sıralar canım sigara istiyor ama sütümü keser diye korkuyorum aranızda içenler var mı varsa günde kaç defa içiyorsunuz bebeğim şuan 4 ay 3 günlük
Ygtakn1 Busyaz12 genelde emzirme döneminde canı cok ıstıyor ınsanın sıgara bende ıcıyorudm hamıle oldugumu bıldıgım gun bıraktım suan bebegım daha 20 günlük hamılelıkde canım hıc cekmedı ama suan bazen canım sıgara ıstıyor
Hilalse Busyaz12 birazdan linçlerler seni ben 4 tane içiyorum her şeyi 0,1 olandan doktora sordum 4 ay kontrolünde öyle başladım süte geçen miktarı tolere edilebilir dedi 5 ay 11 günlük ne emmesinde bi değişiklik oldu nede sütümde
dmlklc Busyaz12 merhaba ben de sigara içenlerdenim hamileyken bıraktım ama dogum yaptıktan sonra basladım yine. Bebeğim 4 aylık 3. Ayda basladık dayanamadım. Şöyle yapıyorum mesela emziriyorum sigara iiçiyorum sonra 2 saat emziriyorum bu sekilde yapıyorum günde 3 tane içiyorum valla. Bide uyuttuktan sonra keyif sigarası yakıyorum😬
ENA Kuzum cevremde kullananlar oldu, bebekleri bir süre sonra emmek istemedi, biri 6. ayda sütten kesmek zorunda kaldı bebegi istemedigi icin hatta. Sadece bilgi vermek için söylüyorum, herkeste ayni olur mu onu da bilemiyorum tabii.
Mamimomm Bende kullaniyorum sigara hamilelikte benimde canm istememisti dogumdan snra geri basladim suan oglum 1yil 26gunluk guzel guzel emiyo brakmadi ve gunde en az 5tane en fzla 10 tane iciyorum
Deletedmom5284 Busyaz12 Sigara içen annelerin emzirmesine gerek yok dedi hemşiremiz, bütün faydasını öldürüyormuş çünkü, ayrıca nikotin bağımlılığı yapıyor bebekte, sigarayı bırakamayan emzirmeyi bırakmalı
zumrabal Busyaz12 ben maalesef hamileykende içtim kızım 15 aylık emziriyorum hala içiyorum.. Ama bırakmışsınız ne güzel ağzınıza sürmeseniz keşke😒
Busyaz12 zumrabal valla sürmek istemiyorum dayanabildiğim kadar dayanıcam bebeğimin sağlı daha önemli
Mom9 Busyaz12 ben emzirmeyi bıraktıktan sonra başladım. Biraz daha dayanmaya çalışın belki isteğiniz tamamen geçer