Bocukgoz Kızlar oğlum 10 aylık kalında gıydıemıyorum ama sürekli isilik oluyor. Genelde erkek bebeklerde çok olurmuş bir çözüm bulan varmı bu isiliklere ne surmek lazım süreklı kaşımak istiyo pişik kremide fatda etmıyo
Keremberfinkayra Bocukgoz benim oğlumda aynı boynu kızarıyor sürekli çok kaşınıyor banyo yaptırıyorum biraz rahatlıyor kalın da giydirmiyorum sabah öğle ve akşam bepanthol baby sürüyorum biraz olsun rahatlatıyor yani bende bir çözüm bulamadım 🤷🏼♀️
Ata0905 Bocukgoz isilik icin günlük banyo nemlendirici bir losyon ama iyi bir markanın. Ve oda isisi 22 23 olmalı . Geçmiş olsun 🌺
RabiaAlptekin Yüzü kızardığında isilik olduğunda anne sütü sürüyorum iyi geliyor seninkine iyi gelirmi bilmiyorm
Myraa Travazol krem çok etkili akşam yatmadan önce bir sekilde sürünce çok fayda ediyo ama sürekli sürmek iyi değil
Dcltprk ben isilik oldugunda gul suyu suruyorum rahatliyor o zaman ama iceriginin temiz olmasina dikkat edin