Summerismom Kızlar merhaba. Sizler bebişlerinizin kurumuş yemek lekelerini nasıl çıkarıyorsunuz. Tüm kıyafetleri lekeli. Leke olduğu an birşey uygulayamıyorum aceleden kalıyor daha sonra da.
Beren2323 Summerismom leke döküldüğü gün hemen değişiyorum kıyafetini Yeşil sabun ile soğuk suda iyice çitileyip makineye atıyorum o an çamaşır yoksa çitiledikten sonra leğende su da belletiyorum
DuruE Summerismom önce hemen granül sabunlu suya koyuyorum 1 gün duruyor. Sonra omo active fresh ile yıkıyorum sonuç mikemmel
Aysenur11 Summerismom canım ben bulaşık kapsül derterjanı kum gibi eleyip kirli yeri çitiliyorum sonra durulayıp makinaya atıyorum en zor kirleri bile bu şekilde çıkardım kesinlikle dene derim.
Bireylulmeselesi02 Beren2323 neden o kadar uğraşıyorsun canım daha basit bir yöntemi var emin ol benim baya bekliyor ve yinede çıkıyor malum ikiz olunca 😭
Beren2323 Bireylulmeselesi02 her leke de öyle yapmıyorum açık renkli kıyafetlerde mandalina lekesi meyve lekesi çıkmıyor
Bireylulmeselesi02 Summerismom bence kızılacak bir soru sormadım çünkü bazı insanlar elde yıkıyor onu öğrenmek istedim ve bunun için kalp kırmaya gerek yok 😭😭
Beren2323 Summerismom lekeyi çok bekletmeden soğuk su önünde yeşil sabunla yıkayıp makineye atınca çoğu leke çıkıyor
Nsbefndk Summerismom bulaşık makinesi tableti ile sıcak suda bekletiyorum 2 3 saat geçtikten sonra biraz elimde çitiliyorum hiç bir şeyi kalmıyor sonrasında makinaya atıp kendi deterjanı ile yıkanıyor ki vücudu alerji olmasın diye