Deniiiizzzzz Kızlar ilk kez duymuştum ben yeni doğan bebeğe önceden açılıp gazı çıkan madem suyu bir çay kaşığı içiriyorlar ve asla gazı olmuyor .. bana yanlış gelmişti ve inanmamıştım ama 3 arkadaşım denedi şaka gibi asla gaz sıkıntıları olmadı bebekleri 3 ayı çoktaaan geçti 🤷🏼♀️ Emzirmeden önce doğar doğmaz verdiler hep .. aklınızda bulunsun istedim ben yapmadım midesi kaldıramaz diye 1,5 aylık olana kadar gazımız oldu maalesef
Deniiiizzzzz Cefamese muhteşem bir şeymiş ah çok pişman oldum keşke deneseydim 1,5 ay gaz sıkıntısı çekti yavrum .. buraya yazdım belki denemek isteyen olur diye
Deniiiizzzzz Cefamese şanslı annelerdensin desene sen (: allahım sağlıkla büyütmeyi nasip etsin kuzunu hep sana 🤲🏻
Deniiiizzzzz Merrose33 hadi yaaa 3 arkadaşım deneyip sonucunu da olumlu alınca dedim geçerliliği var mı acaba 🤷🏼♀️
Merrose33 Deniiiizzzzz bana ebe önerdi başkalarındanda duymuştum ümit ettim olmaz diye ama gaz sancısı çok oldu