Hohomoromu eminegmssy18 heves yoksa acele.etmeyin 3 yaşına girmesini bekleyin hem siz yorulmaz siniz hem bebeğiniz kendini biraz daha hazır hissedebilir hazır olmayan bebeği başlatmak doğru değil yaşı geldi diye başlamak zorunda değil size tavsiyem 3 yaşını bekleyin sizde bebegnzde rahatca alistirabilirsnz
Psikolog eminegmssy18 biz bugün kızıma konuşan tuvalet aldık tam anlamıyla konuşuyor çok hoşuna gitti yarın yavaş yavaş başlamayı hedefliyorum. benim kızım 25 aylık henüz ama aniden olacak bişey değil yavaş yavaş başlayalım bakalım
eminegmssy18 Hohomoromu 7 haftalık hamilryim ağırlaşmadan başlamak istedim. Ama biraz daha beklemek uygun olacak sanırım
omremr Psikolog bununla daha mi kolay benim oglumda 3 yasinda oldu kac kezdir deniyorum ama olmuyor cok inatci isterse aoler de isine gelmiyor konusmada da xok gecikti
Psikolog omremr yani kendi tuvaletlerinin oldugunu bildiklerinde kendilerini bir birey gibi hissediyorlar bu da onlara ayri bir özgüven veriyor. Devamini ileriki günlerde görecegiz ama bugün icin konusabilirim ise yaradi gercekten.
Psikolog eminegmssy18 henüz 25 aylik oldugu icin kizimi sikmiyoruz eglenceli hale getirerek hayatinin önemli degisimlerinden birine yavas yavas yaklasiyoruz. lütfen kendinizi sikintiya sokmayin, rahat olun, zamana birakin herseyi elbet olacaktir