Kızlar kirkimiz çıkar çıkmaz ben adet olmaya başladım onun üzerine bir kere daha oldum ama o zaman çok az kanamam oldu 3-4 gün içinde bitmişti şimdi tekrar oldum 3 gün oluyor bugün ama çok fazla kanamam oluyor sizce normal mi acaba bir önceki adetimde az gelmişti ondan mı böyle oldu