Melis1234 Doğumdan sonra saçı dökülen oldu mu benim acayip dökülüyor kel kalcam diye korkuyorum her açmama banyo yapmama yattığımda bile yastıkta baya görüyorum öneriniz varmı nasıl geçer yada ne yapmam lazım dökülmemesi için yoksa bu gidişle kel kalavam cidden
Deletedmom299 Melis1234 benimde senelerce kestirmeyip taaa kalcamda olan saçlarımı doğumdan sonra küt kestirdim kurtuldum dökülmesinden. Ha dökülüyor ama artik tek tük
Mom088 Melis1234 saçı dökülmeyen varmı diye sormanız lazım :) vitamin depoları boşaldığı için dökülüyor malum emzirmede vitaminler bebişe gidiyor . Bol vitamin gerek
aysenur_58 Melis1234 benim kız 4 ay 11 günlük çocuk seni tanıyor derler oluk oluk dökülüyor.vende kel kalacam
Deletedmom299 Melis1234 valla benim için tek çözüm kestirmek oldu. Çünkü kestirmeden önce koltukta halida mutfakta tezgahta yemekte suda elimizi attığımız her yerde saclarim vardi bide uzun olduğundan sürekli tarayamiyorum da baktim olmayacak kestirdim. Duşta dökülüyor sadece. Çıkınca kurutup hemen tariyorum iki uc tel dusuyor bida da elimi ne kdr atarsam ataym oynayim dökülmüyor. Sabahları hep tariyorum kisa oldugundan 2 dk sürmüyor kurtuldum vallahi ya
Med Melis1234 ben çocuktan dolayı ugrasamadigim için kisa kestim dökülme falan yok. Kesitigim için mi bilmiyorum artk.
leylzd Melis1234 bunu malesef hepimiz yasiyoruz. ne yapsanda gecmez, kendi kendiliginden gecicek. bende de 3 ayligindan basladi, 5,5 aylik bebegim hala devam ediyor. Hic bir sey ise yaramiyor malesef, sadece beklemek lazim
CatlakAnne Melis1234 normal şuan dökülmesi ama bende aloevera var jelinden şampuanıma karıştırdım biraz azaldı sanki
Ozgosmn Melis1234 benden dökülen saçla 3 peruk yapılır. Maalesef durum herkeste aynı biraz kestirmekte fayda var zamanla azalacak beklemekten başka çaremiz yok. Hamilelikte mis gibiydi saçlar o zaman da hiç dökülmüyordu.
Miraykiz58 Melis1234 bir süre sonra kendiliğinden geçiyor ama isterseniz arada bir badem yağı vb. surebilirsiniz