MutluMommy canım benim oğlumda 4 aylikken 6800 dü bende 3. ayımız da mamaya başlamıştım ama anne sütüyle de çok iyi kilo aliyodu kuzum keşke mama vermeseydim dedim ama sarılığımız yüksek diye doktor mama verin demişti gerekte yokmuş sende doyuruyosan sütünle hiç mama verme derim