Linamommg Nidaoykuu bır saate bır ellı yada 75 cc kan sekerı dusmuyor hem bu saat aralıgı sayesınde sarılıkdanda kurtuldu
Nidaoykuu Tuba 3 saatte bire çıkardım bende ama yanlis mi yapiyorum acaba diye bı dusunmedim değil 🤔 sanki hep aç gibi hissediyorum ya 😁
zehra76 Uyumadiysa 2 saatte acikiyorlar veriyorum. Uyudularsa 3 saatte bir veriyorum. Anne sütü çok az alıyorlar. Çoğunlukla mama
Nidaoykuu zehra76 anne sütü hiç yok bizde malesef dogdugundan beri almadı memeyi, sagip verdim hep ama kesildi artık hiç gelmiyor 😑full mama gidiyoruz. Kaka sorunumuz var o yüzden sindiremiyor sanırım
Edizbeyinannesi Nidaoykuu benim bebeğim de sadece mama alıyor dediğin gibi emmedi sağıp verdim sonra kesildi zaten suan 3 ay 14 günlük genelde 2 saatte 120 cc içiyor 3 saatte de olduğu oluyor. 2 aylıkken 90 cc 2-3 saat arası veriyordum ben de
Nidaoykuu Edizbeyinannesi siz hangi mamayı kullaniyorsunuz gaz kaka yapamama gibi şeyler yaşıyor musunuz
Nidaoykuu zehra76 aptamil kullanıyordum, eczanede hipp önerdiler Aptamil bağırsak sorunu yapıyormuş dün akşamdan beri hipp kullanıyorum daha tam anlayamadım ama umarım iyi gelir
Edizbeyinannesi Nidaoykuu bebelac gold kullanıyorum ben. Tabi deneye deneye buldum bende. Mesela aptamil aldık sevmedi sma yeşil ishal kaka yaptı. En son bebelac gold bize çok iyi geldi. Ne gaz ne kaka sorunumuz var. Zaten gazdan yana çok sıkıntımız olmadı ama mamada yine gaz yapmadı