Deletedmom60 ek gıdaya geçeli 5 gun oldu önceden günde 1 kere yapardı simdi 2 kere bazen 3 oluyor ek gıda döneminde normal mi bu
Vanilya Deletedmom60 Doktor büyük etki etmez dedi. Zaten sindiremediği şeyler fazlalaşırmış o yüzden kaka miktarı artarmış
CemreKerem35 Deletedmom60 ek gıda döneminde kaka değişimi çok normal . Sonuçta hep sıvı bir şekilde besleniyordu ki ek gıda ekstra besin alması demek vücudu otomatik olarak da onu fazla 💩 ile atacak .
antropologanne Deletedmom60 Kabız olup yapamasından daha iyidir🙄 . Gayet normal bu arada. Masallah diyelim miniğin bağırsakları güzel çalışıyor demek ki.
Deletedmom60 antropologanne kabız kadar fazla kaka da iyi değil yanlız kabız olsun yapamasın demiyorum ki 😄
antropologanne Deletedmom60 Benim kızım ek gıdadan beri kabızlık problemi yaşıyorda okuyunca istemsiz karşılaştırdım.
Medine_1992 Deletedmom60 Verdiğim gıdaya göre etkiler canım normal bir durum 😘bazen de kabız yapabilir