Sumeyye_ Bugün kızım 4.ay aşısı oldu ama o zamandan beri sabahtan beri yani aşırı huysuz keyifsiz sürekli ağlıyor uyumuyor önerisi olan annelere danışmak istedim. Ağrı kesici verdim
0110-ftm Sumeyye_ asidan dolayi huzursuz olmasi normal agri kesici verdiyseniz baska yapacak birsey yok sabirla beklemek gerek😊bizde 4m ay asisindan sonra bi huzursuzluk meme reddi basladi 5 ayligiz hala savasiyorum🤭umarin siz birkac gunde atlatirsinz🙏
Berfinyusuf16 Agri kesici verdiysen baska bisey yapamazsn canim bir iki gune duzelir atesini kontrol etmen yeterli