Zisan14 Ben başvurular muhtarlığa yapılıyor diye biliyorum ama şimdi internetten baktığım da sosyal hizmetlere başvurulacağı yazıyor ? Yakın zamanda başvuru yapan var mı ?
hankardeslerr Zisan14 Ben hemen hemen 10gün önce yaptım muhtarlıktan, sadece oğlum ve benim kimlik fotokopisini istedi o kadar
Zisan14 ElmaliTurtamm MayneymisAltintop ElmaliTurtamm Gokceninannesiiyim hankardeslerr teşekkür ederim kızlar 🌸
ElmaliTurtamm tavsancikinannisi izmirde belediye her ay 8 adet süt veriyo bebekli ailelere tabi şimdi 2 ayda bir 16 adet alıyoruz