Eymeniko
Bebegim 2 ay 10 günlük beşiğinde uyutuyorum ben yanındayken uyanmıyor Ama bn odadan ayrılınca uyanıp ağlamaya başlıyor 🤦🏻♀️ Çözüm yolu olan var mı
DamlaDeniz
Birde yanına giyilmiş bir kıyafetini koy da dene bakalım başörtü tişört falan onlar bizim kokumuzu çok iyi biliyorlar
Acemi_ogretmen_annee
Çok normal böyle olması bizde öyleydik ben 3.aydan itibaren ce ee oyunu oynadım işe yaradı sizde başlayın gidip gelmeyeceğinizi sanıyor önce yanında cee eee yapın sonra kapıdan cee ee oyunu yapın bi gözükün bi kaybolun🤗🤪