Üşütme olmadığı kesin ama benimde 2 aylık bebeğim var sürekli bagirsaklarindan guruldama geliyor epey yüksek sesle lakin o kadar sık Emziriyorum ki ac da değil sizin bebeğiniz gibi çocuk bir de kusuyor bebekler küçükken midesi dolu ise fazlasını kusar dedi doktorum ama inanın neden bağırsakları gurulduyor onu sormamışım bence içiniz rahat olsun aşırı ateş yoksa belirti yoksa yani