Merhaba annişler bu pandemi dönemi yüzünden bebişleri pek hastaneye götürme taraftarı değiliz hepimizi ama bu gün çok kötü birşey duydum kuzenimin bebeği sürekli huysuz ve mızmızmış diğer bebekleri oynarken o hep huysuzluk yapıyormuş öyle böyle derken dayanamayıp hastaneye götürmüşler ve beyninde tümör ve bebeğin böbrekleri iflas ediyormuş çok kötü oldum ve artık dikkatli bir şekilde kızımı her ay kontörle götürmeye karar verdim lütfen sizlerde ihmal etmeyin bebekler günahsız canları daha taze küçük kıyamam hepsini Allah korusun bizlere bağışlasın sadece paylaşmak istedim çoğumuz kuzenim gibi bu dönemde götürme taraftarı değiliz ama ihmal de etmemek gerekmiş .