ABetul banyodan önce bebeyağı dökün, biraz bekleyin 15 dk falan tarayın. sonra banyo yaptırın banyodaykende tarayın hepsi dökülüyor. bizimde bıngıldakta oluşmuş kalın tabaka şeklinde.buraya yazdım bebe yağı dediler ve aynen uyguladım geçti hemen. zeytinyağı asitiktir önerilmez