21Asaf Bebeğim 15 aylik erkek aslında olmasi gereken boy ve kilonun üzerinde ama amcası dun ona balık yağı ver dedi de ben de gerek yok diye dusunuyorum dedim zaten boy kilosu iyi bide balık veriyorum haftada bir bazen iki hafta da oluyo bu konuyu ben de daha önce düşündüm zihinsel gelisimi icin vermelimiyim diye ama onu da verirsem cok kilo alır diye korkuyorum gecenlerde hasta olmustu bagisiklik sistemi mi zayif ? guclendirmek icin takviye vs vermem gerekiyor mu diye sormustum doktora gerek yok demisti ama sizce ne yapmaliyim ? Fikirlerinize ihtiyacim var
Deletedmom9 21Asaf Balık yemeyen bebekler için takviye olarak çok faydalı. Yiyorsa yine tercih meselesi oğlum yemiyor diye ben kullanıyorum. Bağışıklığı zayıfsa sadece balık yağı değil başka takviyeye de ihtiyaç duyabilir. Yada bunlara gerek yok gözüyle bakarsanız beslenmesine dikkat etmeniz gerekir.
CemreKerem35 21Asaf ben hem devlet hem özel hastane doktoru ile konuşmuştum bu konuyu ikisinin de dediği şey balık yiyen çocuğa balık yağı vermek mantıklı değil . Kaldı ki devlet hastanesi doktorumuz içinde ne var artık bilmiyoruz eskisi kadar masum değil her balık yağı dedi . Ekstra bağışıklık için takviye sordum boy kilo iyi olduğu için ve beslenme düzenimiz olduğu için yazmadı ama 6 7 ay sonra oğlum influenza geçirdi bu yüzden özel hastane doktoru bir takviye yazmıştı. Bir şişe kullandım daha almadım daha çok meyve çerez pekmez tarzı şeyler veriyorum .
Sulegorkem 21Asaf bizim çocuk doktorumuz evde bulundur balık yemediği haftalarda balık yağı ver takviye etsin dedi her gün verile bilicek bir ürün değilmiş en fazla hafta 2 sefer verilmeliymiş
21Asaf Deletedmom9 bağışıkligi zayif demedim canım sadece doktora sormustum onu takviye vs bisey vermem gerekiyor mu demistim yok demisti doktor balik yagi da vermemem bi eksiklik mi yani kilosu falan cok iyi masallah iştah acar daha da kilo alir diye vermeye cekiniyorum dogru mu yapiyorum yanlis mi bilmiyorum
21Asaf CemreKerem35 aynen mantıklı ben de oyle söyledim ona balik yiyiyor zaten vitamini direkt gidadan almasi daha iyi yani biraz bilmişlik tasladi yok norvecten geliyo bilmem kac ay difirizde kaliyo vs balik yagi daha sağlıklı gibi konustu iyi niyetinden söyledi seviyor onu ama bana gore de oyle degil yani bugune kadar hep ona evden biseyler verdim paketli ürünleri vermedim vermemeye calisiyorum cok şükür bi sıkıntı yok olmaz da insallah
aylsrsn Haftada bi kere balık yiyorsa gerek yok. Ama yemediği hafta, haftada 2 kere cocugun yaşına göre balık yagı verilmelidir diye biliyorum. Benım kızım yemdıgi için 2 yasına yenı gırıcek ben hafyada 2 kere bı cay kasıgı verıyorum.
CemreKerem35 21Asaf tabi canım her çocuk hasta oluyor ama bu ayda 2 3 kez oluyorsa çocuk besinlerden vitamin alamiyorsa yemiyorsa falan düşünmek lazım bunları . Her şeyin doğalı güzel 🧡
Gzdzeynep 21Asaf benim doktorum verdirtmiyor balık yağı balık yiyen çocuga. Balık sevmiyor yemek istemiyorsa o zaman düşünebiliriz balık yağı takviyesini demişti ben kızıma haftada bir balık yediriyorum.
Gizemmay 21Asaf merhaba ben veriyorum balık yağı haftada 3 kez 1 çay kaşığı valla etkisi varmı çocuğun iştahı mi açıldı bilmiyorum ama balık yağı verdiğimin ertesi günü iştahı açıldı öncesinde yemiyordu 3 haftdır falan kullanıyorum 1.200 gr aldı 11 kiloydu 12.200 oldu suan Dediğim gibi iştahının açılası mı tuttu yoksa o mu etki etti bilmiyorum ama gözlemimi paylaşmak istedim