Oğlumun boynunda var lenf bezı var 6ay once doktora götürdük kanını aldırdık ultrasonda bakıldı onemlı degıl deyıp gerı yolladılar grıp oldu öksürüyor sımdı baktım büyümüş sankı yıne randevu aldım doktordan 15gun sonraya verdı basına gelen varmı hep boyle boynundamı kalıcak korkuyorum ya