Geceleri ağlamayan bebek 10 gündür tüm evi ayağa kaldırarak ağlıor, normalde 1 2 kere uyanırdı şimdi 4 5 kere en az uyanıyor ve çok kötü ağlıyor. Sizler bu süreçte neler yaşadınız ya da yaşıyosunuz, ne yapmam gerekiyor? Alıştırayım odasına diye de park yatağında uyutuyoruz, doğumum da var 2 bebekle nası olacak anlayamadım yine yanıma aldım dün parl yatağıyla, bir yol tecrübe lütfen😖