Cgdmltr93 Bugün 3. Günümüz çok şükür herşey yolunda. Fakat kaç gün sonra kendi kendine uyuyacak kaç gün sonra ağlamayı bırakacak merak ediyorum. Sizin bebekleriniz de ağlıyor muydu? Neler yaptınız biraz bahseder misiniz
KucukAslancik Cgdmltr93 ya merhaba ben de dün gece başladım eğitime bir şey soracağım gündüz de eğitim veriyor musunuz? Gece çok güzel uyudu iki defa kalktı ama gündüz eğitime hemen başlamadım siz nasıl yapıyorsunuz gündüz?