Busra0633 ilk günler acıdı tabi. Çok sıkı kullanmadım . Ama hiç birşey takmadığımda daha çok acıyordu. Oturup kalkarken ani harekette hapsirinca öksürünce falan o yüzden kurtaricim oldu. Sonra da toparlanma yardimci oldu . Daha sıkı kullandım tabiki sonraları .