Happyblue canım öyle düşünme lütfen her bebeğin gelişimi ayrı oluyor benimkide 4034 gram doğdu ilk 1 ay 1200 gram aldı sonra hiç 1 kilo almadı hep 500 600 en fazla 700 gram aldı hatta 7 ayında 35 gram vermişti her anne bebeğinin gelişiminin iyi olmasını ister ama hepsi farklı oluyor daha yeni doğum yapmıssın bu konuda hassasiyetini anlıyorum merak etme bi anda toparlar senin bu kaygın çok güzel bir anne oluşunun göstergesi zaten azda olsa almış hiç yoktan ❤️ Üzme kendini suçlama asla 😘