Merhabalar,
Bugün 1 aylık kontrolümüz vardı. Bebeğim maalesef çok az kilo almış. 3400 doğmuştu zaten şuanda 3750 çıktı. Normalde sadece anne sütü veriyordum ama şimdi doktorumuz takviye yazdı geri kalmaması için. Moralim çok bozuldu bu duruma. Sizlerin bebekleri ilk ayda kaç kilo almıştı, bizim gibi böyle az alıpta sonradan takviye mamayla toparlayan oldu mu? Toparlar mı yani acaba? Napıcağımı bilemedim ya kendimi suçlu hissediyorum bu konuda bakmadım galiba çocuğuma 😐