busraaoztrk 2. Ayında farkettik biz, daha birkaç hafta önce geçti şuan 6 aylık kızım, öncesinde ilk sağ ayağındaki gitti sonra soldaki gitti. Beze gibiydi ama içinde sertlik yoktu daha çok şiş gibiydi büyüklük olarak da fındık kadardı her iki ayağının aynı yerinde vardı