Merhaba anneler bir şey sormak istiyorum ben o gün sonra işe başlayacağım ve bebeğim memeden başka hiçbir şey almıyor sütümü sağıp biberonla verdim ama bağırıyor biberonu kesinlikle almak istemiyor 3 tane biberon denedim yine aynı sadece meme istiyor çalışırken bebeğimi nasıl besleyeceğim süt sağıyorum bırakıyorum buzluğa koymuştum az önce buzluktan çıkarttım ılık suda çözdür düm verdin bas bas bağırıyor almıyor normal denedim sagip hemen biberonla verdim yine almıyor ne yapacağım ben benim gibi olan anneler ne yaptılar acaba