Urasseyma3 Dogum yapali 9 gun oldu bebegim suan kuvezde bende sut sagiyorum ama gunde 75ml ya doluyor ya dolmuyor sutum baya az napmam gerekiyor sizce
Kozaannesi Urasseyma3 Ilık duş,uyku,stressiz ortam.. Tabii birde yanında bol su,bulgur pilavı, hoşaf,rezene çayı. Geçmiş olsun 💕
Akinbebek Urasseyma3 geçmiş olsun canım en önemlisi moral asla moralini bozma unutma onun sana ihtiyacı var sütün de artacak . Bol bol sağ bol su iç rezene çayı iç . Sağmak artırıyor sütü 3 saatte bir düzenli sağ her sağmanda da 1 bardak su iç . İnşAllah şifa olacak bebeğine emzirdiğin günlerde gelecek canım