Bademm Merhaba bebeğim 6 aylık kolik bebekti gazı eskisine göre yok ama hala gazlı dr süte karşı alerjisi olabilir mi dedim ama o da test yapmadan kilo alımı çok iyi kakasında kan yoksa olmaz dedi sizde böyle birşey yaşayan var mı
Mommyy70 Bademm test yapsa da doğru sonuç vermeyebilir o yüzden bazı doktorla yapmıyor alejinin bir sürü belirtisi var
Drindniz İlla kaka da kan olması lazım değil ki siz yine de götürebilirseniz götürün bu süt alerjisi de herkeste var bi bizim var sanırdım