Elizmihra Benjm bebegim bes aylik yuvarlanmiyor. Yengemin 4 aylikken yuvarlanmisti. Bi de yüz üstü birakinca basiyor çığlığı.
AsliUruk Elizmihra Benimki de 4 aylık Ken başlamıştı şuan 5 aylık yüz üstü dönüyor ama sırt üstü geri dionemedigi için ağlıyor 😂😂😂