bgmarik antropologanne 6 ay 15 günlükken oldu kızım.Öncesinde doktora danıştım şehir dışındaydım çünkü.Sıkıntı olmaz dedi.
minik_koalam antropologanne benim oğlum 5 ay 19 günlük daha olmadık ama arkadaşım kendi bebeğini 7.aya yakın gidip yaptırmıştı sıkıntı olmadı demişti
antropologanne bgmarik Çok sağolun. Bizimde doktorumuz izinliymiş, telide kapalı. Başka doktorada götürmek istemedim. Bekleyeceğim o zaman.