Ay bende de mamajio var. İlk ay cok memnundum. Sonra sagmasi dustu şikayet vara yazdim orada yetkili yasemin hanim gormus venle iletisime gecti. Ucretsiz yeni valf sisteminden gonderdi. Onla biraz ceker gibi oldu ama yok yine bi işe yaramadi. Sagma kisminin sonuna oadar acsamda hic vakumlamadi 10 cc zor cikartiyor 40 dkda kaldirdim. Makinayi dolaba elle sagmaya devam ediyorum daha cok cikiyor.