Hanımlar bebeğim 3 aylık ve doğduğundan beri hep yarım kundak yaparak uyuttum. Artık bugün itibariyle kundağı bırakayım dedim çocuk en fazla yarım saat uyudu. irkiliyor, irkilince elini fark edip yüzüne götürüyor ve uyanıyor. Kundaksız uyuyan bebeklerde hep böyle mi oluyor acaba?