Patis 5.5 aylık olana kadar nerdeyse sürmüştü. Bi kere aç kaldı korkusuyla mamaya hiç bulaşmadım. Biberon vermedim. Gece emzirdim, gündüz muzik açtım veya beyaz gürültü. Boynuma renkli oyuncaklar astım. Kucağımda gezdirerek veya zıplatarak emzirdim. Karanlıkta emzirdim. Zaten 4. Ayda kilo alimi düşer bebeklerin diş dünyayla ilgilenmeye başlarlar memeden uzaklaşabilirler çünkü artık dışarısı ilgi çekici olmaya başlıyor. Ama bu sureci atlatırsan sonra karada ölüm yok. 14 aylık olcak nerdeyse hala devam