Öğlen uykusu için bizim yatağa götürdüm. Emzirdim ama uyumadı yatakta dolanmaya başladı baya geçti. Arkama geçti sonra tam bu tarafa gel seni emziriym derken otururken arkası üstü yatakla gardropun arasına düştü kafası gardropun rayı varya tam ucu keskin bir yer ordaydı kafası aklım çıktı. Biraz ağladı sonra sustu hemen. Kafasına iyice baktım bişey yoktu. Saç bitimi yerinde pembelik vardı hafif. Şimdi portakal suyu falan içti bişeyi yok ama ben şoklar içindeyim o keskin yere kafasını vurupta nasıl kesik falan olmadı diye. Daha öncede düştü yataktan damağı kanadı, alnı şişdi geçti ama bişey olmadı. 😢 Ben hiç iyi bir anne değilim 😞 bunu anladım