Neredeyse hic bir postuma cevap verilmiyor ya bir ya iki cevap veren oluyor onlarda benimle ayni sorunu yasayip cozum bulamayan bayanlar oluyor.bakiyorum bazen cok basit seyler soruluyor neredeyse 200 yorum var ma onemli konulara veya öneriye gelince kimse yorum yapmiyor bizimde birdan baska anlaticak yardim istiycek cevremiz yok okadar bekliyoruz bakiyoruz ama cevap yazan yok ben fikrim bilgim.oldugu her konu icin cevap yazip yardim etmeye calisiyorum ama kimse bana yazmiyor bu beni üzdü😓