maggie Merhaba biz bu biberonu aldık ama kullanamıyoruz normalde sütün emzik kısmında birikmesi gerekiyor bebeğin çekmesi gerekiyor ama olmuyor mama koyunca direk sızıyor çevirince neden böyle
BaraninAnnesi maggie merhaba o yeşil kısmını iyice oturtmanız laizm sonrada başlığı iyice çevirin. Muhtelemen yeşil kisim iyi oturmamış. Ve kaşık kısmı yukarıya dogru gelmesi lazım.
OncedenGurme maggie mama fazla sıcaksa direkt akmaya başlıyor biraz ılıtın. Yeşil kısmın tam oturduğuna emin olun ve kaşık kısmı yukarıda kalsın
OncedenGurme maggie evet çok sıcak olduğu zaman direkt akıyor. Biraz ılıtın zaten bebekler o kadar sıcak içemez