Bildiğim kadarıyla 6. Ve 7. Aylar tadım ayı olduğu için tek öğün veriliyor. O da mümkünse öğlen saatlerinde. Akşam belki meyve verilebilir ama o da daha önce tadımı yapılmış bi meyve olmalı ki alerji olayı gözlemlenebilsin. Kolaylıklar diliyorum 🙋🏻♀️