günde 4 kez sağım yapıyorum ofisteyken
9-12-3-6 saatlerinde
9da sağdığımı kavanoza koyup buzdolabına koyuyorum, 12de sağdığımı poşete koyuyorum 3 saat sonra ikisi aynı soğukluğa gelmiş oluyo. kavanozdakini de poşete aktarıp buzluğa koyuyorum ofiste. poşette 150 cc yazıyo ama ben 250 cc koyuyorum hep hiç taşma falan da olmuyo.
cuma günleri hepsini toplu şekilde buzluk çantasında eve götürüyorum.